Neeee,het sneeuwt - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu Neeee,het sneeuwt - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

Neeee,het sneeuwt

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

09 April 2011 | Verenigde Staten, Sedona

Hallo allemaal,
Eergister op donderdagavond aangekomen,het tijdverschil is -8uur,dus dat betekent dat mijn dag zo`n 32 uur duurde,geradbraakt dus.
Reis is gladjes verlopen en ook de autorit van 2uur ging uitstekend,hier rijden ze normaal.
Onze gastvrouw heette ons welkom en beloofde ons een prachtig uitzicht voor de volgende dag en dat was ook zo.
Prachtige rode bergen,heel bijzonder.We hebben de omgeving gister wat onderzocht en ja het is een heel mooi landschap,dat is een understatement zelfs.
Vannacht 2uur,ik kon niet slapen,dus ga voor `t raam naar buiten kijken en....nou ja niet te geloven,het sneeuwde,er lag al een aardig pak.Vandaag maar ff iets warms kopen.
Er wordt gezegd dat het morgen mooier wordt en overmorgen kunnen de shorts weer aan,bizar he.
Santokh heeft de laptop meegenomen alleen helaas hij heeft een andere batterij moeten bestellen want het voltage is natuurlijk anders.
Als die er is ga ik weer foto`s oploaden,dus ff geduld svp.
Ik sta nu in de lobby van m`n super8hotel en dat werkt niet zo relaxed.
O ja Gaby jij was hier ook ,je had gelijk ,tis echt goed hier en de mensen zijn heel aardig en behulpzaam.
Tot gauw allemaal,liefs Riny