Eindelijk zon - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu Eindelijk zon - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

Eindelijk zon

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

11 April 2011 | Verenigde Staten, Sedona

Het is alweer maandagavond,vandaag was de 1ste dag van de workshop,je begrijpt,hard gewerkt.Gelukkig is het weer een stuk beter dus de pauzes konden in het zonnetje worden gehouden.
Over het algemeen leuke mensen,je zit toch allemaal een beetje op dezelfde golflengte.

Vandaag zagen we ook de Red Rocks zonder sneeuw in volle glorie,echt waanzinnig mooi,als een andere planeet.
Maar eerst zijn we gisteren nog eenstuk gaan rijden richting Flagstaff om door te rijden naar Williams,dat volgens Gaby erg mooi moet zijn.Maar helaas,vanaf Flagstaff was de weg gewoon afgezet en zijn maar weer teruggekeerd.Maar het landschap was zoooo ontzettend mooi,jullie gaan het zien.....

• 12 April 2011 - 09:48

Margret:

Hoi Riny, wat waanzinnig zeg, nu weer in 'the U.S.A.' , top zeg dat is genieten!?

• 12 April 2011 - 14:32

Birgit:

Hey mamsie,

Klinkt allemaal errug leuk en mooi! Ben zoooo benieuwd naar de foto's!
    Liefs xxx

• 12 April 2011 - 17:33

Ria:

Klinkt goed. Je start van je pensioen is in ieder geval goed.

• 12 April 2011 - 18:46

Jacqueline:

mmmmmmmmmm do i need to say more.....

• 13 April 2011 - 10:35

Loes:

heey uithuizige!!! je kan wel merken dat ik een paar dagen niet achter mijn computer heb kunnen zitten, ik las je eerste verslag ook pas net. sorry sorry.ben benieuwd naar evt. foto,s ben in een grijs verleden ook eens in Flagstaff geweest.geniet maar weer lekker.en gauw tot horens. dikke kus

• 14 April 2011 - 11:30

Lindeke:

Hee schoonzus en zwager!
    Hopelijk hebben jullie het naar je zin in Arizona. Klinkt in elk geval goed.
    Wat voor workshop hebben jullie gedaan?
    Veel plezier nog, geniet ervan!
    Groetjes
    Lindeke

• 14 April 2011 - 13:16

Gaby:

Hai

Jeetje wat zonde dat jullie niet verder konden zeg jammmmeerrr......lekkker verder genieten daar

liefs