En toen was het alweer zondag - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu En toen was het alweer zondag - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

En toen was het alweer zondag

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

17 April 2011 | Verenigde Staten, Sedona

Jeetje, alweer bijna een week geleden dat ik wat heb latenn horen,time flies when you`re having fun.
Maar ja,dat komt natuurlijk door de workshop,ja echt.
Iedere ochtend om 6 uur op,in de kleren en hup naar `t restaurant,ontbijten en om 8 uur aanwezig. Oke het begon steeds pas om 9 uur,maar heb me ieder ochtend laten verwennen met een soundwavebedbehandeling,tjonge wat een woord.Ga `t nog wel es uitleggen,maar niet nu.
Je begrijpt zo vroeg in de ochtend,dan moet `t wel de moeite waard zijn.
Ja Lin,hoe leg ik uit wat voor workshop dit nou weer was??? Spiritueel en misschien via google ff zoeken naar Drunvalo Melchizedek of Merkaba.Spreek je nog wel.
De 5 dagen waren intens en ben er levend en wel(haha) uitgekomen,
We hebben gisteren een vortextoer gedaan,ook bijzonder,maar zeer vermoeiend.
Vroeg naar bed en vanmorgen inpakkenmen wegwezen richting Grand Canyon,mooooooooiiii
We zijn nu in het plaatsje Cameron midden in de woestijn in Navajoland,hotel is super.Maar minder super vond ik de omstandigheden waarin de Navajoindianen leven,sorry,maar daar ga ik ook geen foto`s van maken.Je komt langs plukjes ouwe caravans en sjofele hutjes en ze zijn natuurlijk allemaal zilversmid,dus mooie sieraden,dat wel.

Ik heb inmiddels wat foto`s geplaatst,bij de eerdere verslagen,die van vandaag komen nog.
Tot gauw(hoop ik) liefs Riny

• 18 April 2011 - 06:28

Marjo:

Prachtig, prachtig de foto's!!! Mogotes, olifanten gelijk! Drunvalo ziet er goed uit. Wij zitten nu in de bloei van de Hollandse Gran Canyon. Het Drents krentenboompje bloeit. Wat heerlijk dat jullie zo 'wentelen'in de gasrvrijheid van moeder natuur. En de workshops, ja is mooi doch ook hard werken.Veel genoegen en vruchtbare tijd nog. Namasté Marjo

• 18 April 2011 - 08:06

Ton:

Mooi hoor, maar er moeten toch ook nog wat indianen op de foto.

• 18 April 2011 - 09:20

Sel:

Haha leuke foto met Drunvalo. Je lijkt wel een puber bij dr Popidool.

• 18 April 2011 - 18:05

Loes:

WOW,jij en vroeg op!! zie je wel je kon makkelijk in je werkende leven de openen lopen(haha) krijg kriebels bij het horen dat jullie naar de grand canyon gingen,ik weet nog zo goed hoe overweldigend ik het vond, wij zijn toen gaan hiken de canyon in. kon meteen 3 dagen niet meer op of neer. uren en uren hebben wij afgedaald maar je moest ook weer terug naar boven.PRACHTIG!!!! 5 dagen workshop!!!!! jij weet jezelf ook wel bezig te houden zeg. ben trouwens wel benieuwd naar je uitleg over de soundwavebedbehandeling, kom maar gauw terug.