nog 3 dagen - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van riny roozendaal - WaarBenJij.nu nog 3 dagen - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

nog 3 dagen

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

04 Maart 2011 | Nederland, Uitgeest

Het komt nu dichterbij,over 3 dagen is het zover.
Inmiddels ligt m`n hele klerenkast om me heen gedrapeerd,zal wel goed komen uiteindelijk,denk ik.
Maandag richting Delhi 10.55 zegt de e-ticket.En vandaaruit door naar Chennai.Tot dan

• 08 Maart 2011 - 07:22

Gaby:

Hey Riny,

Ik heb je gewoon niet meer gezien heb wel me fotoboek gevonden ik hoop dat jullie wat ik gezien heb met eigen ogen gaan bekijken het is echt zo mooi en rustgevig daar, in iedergeval eerst heel veel plezier in india en ik volg je hoor op je site....
    dikke knuf gaby

• 09 Maart 2011 - 06:56

Marjo :

Marjo heet U namens alle Nederlanders van harte welkom in India! Alles goed gegaan? en alle Indiërs blij jullie te zien? Heb het goed en een Namastégroet of Me.

• 09 Maart 2011 - 21:17

Loes:

kan niet wachten op je belevingen,ik ga je zeker volgen dikke kus

• 10 Maart 2011 - 18:46

Ing:

Hey lieve mam!!
    Geen internetcafe te bespeuren waarschijnlijk!hahaha
    Ik hoop dat jullie het vreselijk leuk hebben en dat je maar lekker relaxed met super mooie herinneringen thuis mag komen.
    Hier alles top!!
    Liefs,dikke kus,Ing,Jeff en Semmeltje

• 13 Maart 2011 - 12:38

Loes:

waar blijf je nou??? het gaat nu toch wel een keer tijd worden of zit je verstopt ergens in de bush bush? hoop dat je snel een internetcafe vind. tot gauw???????