nog 3 dagen - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van riny roozendaal - WaarBenJij.nu nog 3 dagen - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

nog 3 dagen

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

04 Maart 2011 | Nederland, Uitgeest

Het komt nu dichterbij,over 3 dagen is het zover.
Inmiddels ligt m`n hele klerenkast om me heen gedrapeerd,zal wel goed komen uiteindelijk,denk ik.
Maandag richting Delhi 10.55 zegt de e-ticket.En vandaaruit door naar Chennai.Tot dan

  • 08 Maart 2011 - 07:22

    Gaby:

    Hey Riny,

    Ik heb je gewoon niet meer gezien heb wel me fotoboek gevonden ik hoop dat jullie wat ik gezien heb met eigen ogen gaan bekijken het is echt zo mooi en rustgevig daar, in iedergeval eerst heel veel plezier in india en ik volg je hoor op je site....
    dikke knuf gaby

  • 09 Maart 2011 - 06:56

    Marjo :

    Marjo heet U namens alle Nederlanders van harte welkom in India! Alles goed gegaan? en alle Indiërs blij jullie te zien? Heb het goed en een Namastégroet of Me.

  • 09 Maart 2011 - 21:17

    Loes:

    kan niet wachten op je belevingen,ik ga je zeker volgen dikke kus

  • 10 Maart 2011 - 18:46

    Ing:

    Hey lieve mam!!
    Geen internetcafe te bespeuren waarschijnlijk!hahaha
    Ik hoop dat jullie het vreselijk leuk hebben en dat je maar lekker relaxed met super mooie herinneringen thuis mag komen.
    Hier alles top!!
    Liefs,dikke kus,Ing,Jeff en Semmeltje

  • 13 Maart 2011 - 12:38

    Loes:

    waar blijf je nou??? het gaat nu toch wel een keer tijd worden of zit je verstopt ergens in de bush bush? hoop dat je snel een internetcafe vind. tot gauw???????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

India van zuid naar noord

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2011

Nog 2 dagen

23 Maart 2011

En toen gngen we naar Dharamsala

20 Maart 2011

Van Madurai naar Mehna

15 Maart 2011

Tempelsheettempelsheet

13 Maart 2011

Eindelijk een int.netcafe
riny

Al 2 dagen in Sedona,fijn dat jullie me weer volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 12183

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 29 April 2011

Sedona-Arizona

07 Maart 2011 - 30 Maart 2011

India van zuid naar noord

Landen bezocht: