Van Madurai naar Mehna - Reisverslag uit New Delhi, India van riny roozendaal - WaarBenJij.nu Van Madurai naar Mehna - Reisverslag uit New Delhi, India van riny roozendaal - WaarBenJij.nu

Van Madurai naar Mehna

Door: Riny

Blijf op de hoogte en volg riny

20 Maart 2011 | India, New Delhi

Wat valt er weer veel te vertellen joh,als je een paar dagen geen computer ziet.Trouwens bedankt voor al die gezellige feedback.
Het is alweer de 20ste en het is vandaag Holy.Dus uitkijken waar je je begeeft.Ik had me voorgenomen me in het feestgedruis te storten maar na het lezen welke chemicalien er in die kleuren zijn verwerkt bedank ik toch maar vriendelijk. Ja Loes, ik weet het, flauw,jaja,je komt ze wel es tegen die dames uit India met huidproblemen,nou vraag voortaan meteen maar of ze Holy hebben gevierd,niks meer aan te doen ,dag mevrouw.
We zijn woensdag de 16de veilig en wel uit Madurai vertrokken,na een autoritje van 5 uur op goeie snelwegen dit keer en kwamen tegen de avond aan in Chennai,waar we nog een nachtje zijn gebleven.Volgende dag auto afgeleverd en weer met het vliegtuig naar Delhi en daarna door naar Amritsar.
Daar werden we opgewacht door Raja en dat was weer een belofte voor een dolle rit.
`s-avonds laat de 19de in Mehna aangekomen,totaal gaar,maar konden relaxen en vroeg naar bed.En dat was maar goed ook,was ik toch ff vergeten dat de gurdwara(tempel)altijd om een uurtjr of 4`s ochtends tot leven komt.oh boy,endan de slaap niet meer kunnen vatten. Heb de volgende dag m`n yoga maar overgeslagen.
En vrijdag was mijn dag ,jaja,ik mocht naar de tandarts,volgens betrouwbare berichten zijn ze hier goed en supervoordelig,dus als rechtgeaarde Hollander geef je daar natuurlijk gehoor aan.
Ja en het klopte,mooi werk,alle amalgaanbende eruit en mooi wit erin.
Maar oh die boor....zat toch weer te steigeren. Mocht zaterdag weer terug komen voor het volgende boorfeestje,hoop nu klaar te zijn voor de komende 10 jaar.
Vrijdag was ook de dag dat alle dorpen langs de weg geheeel gratis voedsel en lekkernij uitdeelden,dus ,ik als rechtge...nou ja.
Dit heeft iets te maken met alle Sikhs die op een bepaalde dag naar een speciale plek gaan.Ik krijg niet zoveel info. van het opperhoofd hier,lieve Beant leg es uit??? xxx
Gisteren naar Chandigarh geweest om crystallen uit de Himalaya`s uit te zoeken. Joke ik heb er een voor je!!!
En vandaag doe ik net of ik niet thuis ben,want ze moeten me hebben echt.Lopen allemaal koterjes rond ,zelfs die van de buren,met spuiten vol kleurstof.
Nou tante Sidonia gaat sluiten en zal wderom prober foto`s te plaatsen.
Moet ook nog `t een en ander aanpassen zie ik.
En ja,1 april ben ik vrij,heb m`n rooster nog niet,haha
Loeske,zoek maar ff op van die Ayurvedische massage,want het is een lang verhaal.
allemaal,tot gauw,Namaste Riny

  • 20 Maart 2011 - 08:01

    Petra:

    Hoi hoi, het is gelukt met de foto's!! Leuk om te zien! Hoe vonden de meiden hun make-up setjes?
    Veel plezier nog!!
    Dikke kus van ons!

  • 20 Maart 2011 - 08:26

    Sean:

    Hey mumsy! Houden jullie de djoser planning nog een beetje bij met z'n tweetjes? Klinkt als een druk programma allemaal, leuk! Hier gaat het ook nog allemaal volgens plan. De 1e verdieping zit er al op en het houten vierkant hebben ze er van de week in gehezen, Het heeft nog in de krant gestaan!Dus de tuin ziet er weer fatsoenlijk uit. Kan je weer lekker met je groene vingers in de tuin vroeten als je thuis komt..;) werkt je ipod goed?
    have fun! toedels! x

  • 20 Maart 2011 - 09:28

    Jacqueline:

    klinkt weer heerlijk, maar het kleuren gevecht had ik toch niet willen missen hihi. en de tandarts?????? ja het is een manier om je vakantie in te vullen maar ik vind je een bikkel dat je dat hebt gedaan. had het geloof ik toch nog ff uitgesteld hahaha. geniet lekker en de foto's zijn prachtig. dikke kus

  • 20 Maart 2011 - 09:30

    Ton:

    Hoi sissy,

    Zo te zien hebben jullie het naar je zin. Heb je in Auroville nog iets over Ruud Lohman gezien? monumentje, gedenkteken of zoiets?
    Mooie foto's, je moet alleen de hitte en de geuren erbij verzinnen want ik denk dat die zeer intens zijn.
    Inmiddels heb ik er een kleindochter bij, ze heet Kolina en woog bijna 8 pond. Tristan was bij de geboorte in Hong Kong en lindeke gaat a.s. woensdag.
    Nog heel veel plezier.
    CU

  • 20 Maart 2011 - 11:01

    Marjo:

    Volgens mij gaat het allemaal voor de wind en wordt je gebit weer bijtklaar.
    Ik schrijf de tweede keer, want volgens mij is de vorige twee minuten geleden niet geplaatst. tijde3n het lezen en reageren op je verslag hebben Elina en ik spullen gepajkt en schoongemaakt. Ze is aan het verhuizen.
    Nieuwe stap in een fase. Voelt nieuw en natuurlijk. Heerlijk om de kristallen te mogen uitzoeken, zij vinden jou en jij vindt hen. En zo vindt energie elkaar. De foto´s prachtige schoonheden, komt blij en natuurlijk over.
    Oké ik ga zo weg naar de boer in Weesp. Hollandse koemest halen.
    Heb het goed en een hartengroet van Marjo en vooral ook de groeten aan sri Santokh

  • 20 Maart 2011 - 15:43

    Ria:

    Heerlijk om je reis verslag te lezen. Maar die tandarts verhalen hoeven niet zo ik ben ech heel erg bang om naar de tandarts te gaan.

    Heerlijk dat eten daar ben wel een klein beetje jarloers.

    Hier is het prachtig weer het weekend dus heerlijk naar buiten. Dit dacht heel Nederland. In de duinen was het echt heel erg druk.

    Nou ik ga nog wat aan het werk.

    Liefs,
    Ria

  • 20 Maart 2011 - 21:03

    Joke Van Rossum:

    Hi Riny,

    Wat mooi om jouw verslagen te lezen en wat bijzonder dat je een kristal voor mij hebt! Ik voel me vereerd!
    Doen de tandartsen wel aan verdovingen in India of gaan ze ervan uit dat je zelf door meditatie half onder zeil gaat? ;-)
    Geniet verder en ik volg je op afstand.
    Liefs,
    Joke

  • 21 Maart 2011 - 22:40

    Loes:

    nou, ik lees het al ,maar goed dat ik niet mee kan doen aan de Holy,trouwens ik ben al te laat want het is vandaag alweer de 21ste jawel:LENTE!!!! en ik weet zeker dat als ik die chemicalien op mijn gezicht smeer ik er weer uit ga zien als een 180 jarige!!!wat doe jij toch een aparte dingen op je verre reizen! heb je nou al die kiezen laten vullen zonder VERDOVING!!!!!! als dat zo is RESPECT!!!!!! wat een stoer wijffie ben je toch dat wordt wel lachen met je mond wagenwijd open want je moet wel kunnen laten zien dat al de kiesjes wit zijn. vind het toch zooooooo leuk om je reisverslagen te lezen en ik ben blij dat het gelukt is met je foto,s want ze zijn werkelijk waar PRACHTIG!!!ik als rechtgeaarde hollander moet ook maar een reisje naar india boeken want dat spreekt me enorm aan al die gratis dingen.het schiet al op voor je en ik hoop dat je niet teveel dodemansritten gaat meemaken of andere rare dingen en dat je gewoon lekker nog vakantie kan gaan vieren. geniet er nog van en hopelijk snel tot het volgende verslag. ik kijk er naar uit. gratis kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India van zuid naar noord

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2011

Nog 2 dagen

23 Maart 2011

En toen gngen we naar Dharamsala

20 Maart 2011

Van Madurai naar Mehna

15 Maart 2011

Tempelsheettempelsheet

13 Maart 2011

Eindelijk een int.netcafe
riny

Al 2 dagen in Sedona,fijn dat jullie me weer volgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 12179

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 29 April 2011

Sedona-Arizona

07 Maart 2011 - 30 Maart 2011

India van zuid naar noord

Landen bezocht: